Tuesday 28 June 2016

SUKMA: Kunjungan Hormat kepada Kerajaan Brunei

Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof menyampaikan cenderamata kepada Chef De Mission SUKMA 2016 Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah dalam majlis yang ringkas semalam. Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah dan pegawai-pegawai SUKMA 2016 berada di Brunei untuk membuat kunjungan hormat bagi tujuan mempromosi SUKMA 2016 yang akan diadakan pada penghujung bulan hadapan.




Chef De Mission SUKMA 2016 Dauk Abdul Karim Rahman Hamzah berbual dengan Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof ketika mengadakan kunjungan hormat kepada Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd Yussof di Brunei semalam.

UNTUK KENANGAN: Delegasi SUKMA 2016 yang diketuai oleh Datuk Abdul Rahman Hamzah bergambar dengan Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof dan pegawai-pegawai kementerian ketika mengadakan kunjungan hormat di Brunai semalam.

Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof meraikan kunjugan delegasi SUKMA 2016 yang diketuai oleh Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah dengan mengadakan majlis ringkas berbuka puasa di Kelab Jerudong pada Jun 26. Turut kelihaan ialah Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke Brunei Darussalam Datuk Ghulam Jelani Khanizaman (enam dari kiri). 





No comments:

Post a Comment